Γιατί να χρησιμοποιήσω ένα λογισμικό μισθοδοσίας;
- Γρήγορος υπολογισμός μισθοδοσίας, ασφαλιστικών εισφορών, φορολογικών κρατήσεων.
- Αυτοματοποιημένες διαδικασίες εκκαθάρισης.
- Καταχώρηση όλων των προσωπικών και μισθολογικών στοιχείων ηλεκτρονικά και αποθήκευσή τους.
- Εύκολη αναζήτηση και εξαγωγή παλαιότερων στοιχείων μισθοδοσίας.
- Αύξηση των δυνατοτήτων των λογιστικών γραφείων να προσελκύσουν και να εξυπηρετήσουν νέους πελάτες, προσφέροντας υπηρεσίες μισθοδοσίας.
Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για να χρησιμοποιήσω το PaySlip;
Σε αντίθεση με όλα τα άλλα λογισμικά μισθοδοσίας, το PaySlip δεν εγκαθίσταται στον υπολογιστή, καθώς κάθε χρήστης έχει πρόσβαση μέσω internet.
Οι χρήστες του PaySlip εξοικονομούν σημαντικούς πόρους, εφ’ όσον δεν χρειάζεται να αγοράσουν servers, βάση δεδομένων, λογισμικά λειτουργίας των servers κ.α.,
όπως κάνουν όταν εγκαθιστούν άλλα λογισμικά μισθοδοσίας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το PaySlip σε smartphone και tablet είτε λειτουργούν με android είτε με iOS;
Οι χρήστες του PaySlip μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό από κάθε είδος συσκευής, κινητής ή σταθερής,
ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήματος με το οποίο λειτουργεί η συσκευή.
Κάθε πότε πρέπει να αποθηκεύω τα δεδομένα στον υπολογιστή μου; Κάθε πότε πρέπει να “κρατάω back up”;
Οι χρήστες του PaySlip δεν “κρατάνε back up”. Το κάνει αυτόματα το PaySlip για εκείνους, καθημερινά, ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Τα δεδομένα βρίσκονται αποθηκευμένα σε ασφαλή και καλά φυλασσόμενα data centers.
Πως μπορώ να κλείσω ραντεβού με κάποιον τεχνικό της Dimicro;
Δεν μπορείτε, γιατί δεν χρειάζεται!
Σε αντίθεση με άλλα λογισμικά μισθοδοσίας, το PaySlip, ως cloud εφαρμογή, εξασφαλίζει το πλεονέκτημα ότι οι χρήστες δεν θα χρειαστεί ποτέ να κλείσουν ραντεβού
για τεχνική υποστήριξη. Εάν εμφανιστεί οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, οι προγραμματιστές της Dimicro θα
το διορθώσουν άμεσα, από απόσταση χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τον πελάτη.
Εάν παρ' όλα αυτά θέλετε να αναφέρετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση
support@payslip.gr
Πόσο προστατευμένα είναι τα προσωπικά δεδομένα των εργαζομένων μου ή των εταιρειών-πελατών μου και των εργαζομένων τους;
Είναι πιο ασφαλή τα δεδομένα σας στο PaySlip, απ’ ότι στον υπολογιστή του γραφείου ή το laptop της δουλειάς.
Τα δεδομένα του PaySlip τηρούνται σε ασφαλή data centers. Το λογισμικό κρατάει συνεχή αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας (back up) της βάσης δεδομένων.
Παράλληλα, σε κάθε μεταφορά δεδομένων ακολουθούνται οι διεθνείς πρακτικές ασφαλείας και
υπάρχει αυξημένη προστασία από τυχόν κακόβουλες ενέργειες, λόγω του ευαίσθητου χαρακτήρα των δεδομένων
(π.χ. εφαρμογή της μεθόδου "αυθεντικοποίησης δύο παραγόντων" κατά τη διαδικασία ταυτοποίησης των χρηστών).
Ποια είδη μισθοδοσίας μπορεί να υποστηρίξει το PaySlip;
Το PaySlip μπορεί να υποστηρίξει τα εξής είδη μισθοδοσίας:
- Δημόσιου (Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ) και Ιδιωτικού Τομέα.
- Ανάλογα με την εργασιακή σχέσης (Μόνιμους, ΙΔΑΧ, ΙΔΟΧ, πρακτική Άσκηση, εφάπαξ πληρωμές, μερικής απασχόλησης, αμειβόμενους με ημερομίσθιο).
- Με δυνατότητα χρήση πολλαπλών φορέων αν ο οργανισμός έχει πολλαπλές πηγές χρηματοδότησης.
- Ανεξαρτήτως αριθμού επιχειρήσεων και αριθμού εργαζομένων.
Αν αλλάξει κάποιος νόμος ή κανονισμός βάσει του οποίου υπολογίζεται η μισθοδοσία, τι πρέπει να κάνει ο χρήστης;
Τίποτα, απολύτως!
Το PaySlip ενημερώνεται αυτόματα και εντελώς δωρεάν, κάθε φορά που υπάρχει κάποια αλλαγή,
χωρίς να χρειαστεί ο χρήστης να κατεβάσει και να εγκαταστάσει ενημερώσεις, όπως συμβαίνει σε όλα τα υπόλοιπα λογισμικά μισθοδοσίας.
Πόσο κοστίζουν οι ενημερώσεις και αναβαθμίσεις του λογισμικού;
Δεν κοστίζουν απολύτως τίποτα για το χρήστη!
Το μηνιαίο κόστος του PaySlip εξαρτάται μόνο από τον αριθμό των μισθοδοτούμενων, ανά εταιρεία.
Οι χρήστες του δεν θα αιφνιδιαστούν ποτέ με επιπλέον κόστη για αναβαθμίσεις ή τεχνική υποστήριξη, όπως συμβαίνει σε άλλα λογισμικά.